Hallå :)

image175Hallå och god morgon på er !! :]
Ännu en å så trevlig dag med regn .___.
Eller det har inte börjat regna än men kommer nog snart o.0

Blev ingen ompyssling igår utan blir idag istället, Wookie ska vara med hehe.
Så ska med andra ord ut till Laxne idag ett par dagar.
När vet jag inte, beror på bussarna.
Så det blir att ladda iPoden och lyssna på musik en timme sen under bussresan :)

Har det mesta av kvällen planerad.
Ansiktsmask+Pretty Woman+Chili Corn Carne
hehe, mucho mucho mysigt :D


Blev väldigt glad inte (INTE) när min mobil bestämde sig för att ringa runt 1.00 .__.
Jag hade somnat innan midnatt första gången på jag vet inte hur länge. Min kompis i Californien tyckte hon skulle ha sällskap hem ifrån college >.< Klockan var typ 4 på eftermiddagen där <.<
Jag blev skitsur xD
Men pratade med henne en stund.
Vi la på, ca 10 min senare när jag är på väg att somna om ringer mobilen IGEN, denna gång ifrån Japan.
Jag blir så trött, fattar dom inte att det är natt här osv? o.0
Nej, jag ska börja stänga av min mobil på nätterna.

Nej ni, nu ska jag käka något.
Är vrålhungrig !!

Vi hörs lite senare people :)

Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0