Hallå :)

image192Hallå på er :D
Hur är det? ^^

Med mig är det bra, har vart vaken ett tag. Till och med hunnit slänga i mig en taco pirog till lunch :D
Blev dock väckt, på ett gulligt sätt ja, men ändrar inte faktum att jag blev väckt xD
Wookies katt (som fortfarande inte har ett namn haha) krafsade som ett as på dörren, jag vaknade och gnällde lite, han fortsatte så jag drog mig upp för att se vad han ville.
Vad ville han göra? Han ville busa ._____.
Han busade riktigt ordenligt första gången i förrgår natt och det var självklart jag som satte igång det, nu har han det inklistrat i minnet att det var jag som busade med honom då och mer igår xD
Efter så skulle han kela i evigheters evighet :]

Det roliga är att han brukar inte gå i närheten av det här rummet o.0
Men nu när vi är ensamma då ska han fan va här inne och kolla runt xD
Pratar gör han också *stirrar på katten*
Nej ni, nu spinner han igen och piper, dags att ge han uppmärksamhet ^.^
Han är ju inte så liten heller HAHA kolla bilden.

Hörs senare !!
Ciao !!

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vilken söt kisse! Vill också ha en såklart men min sambo är allergisk. Måste alltså välja... :)

2008-03-17 @ 13:30:25
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0