Hej Hej :]

Som ni ser så är det en ny header uppe :]
hade tråkigt och har velat haft en ny ett tag så det blev en gjord nu :D
Den passar mer till blogg namnet också ;] hehe.
Fixade även till en liten touch på bakgrunden, vi får se om den blir kvar eller om en helt ny kommer.

Ska fixa mig i ordning nu, Wookie kommer hit senare.
hoppas på japanskt till middag :*

För att ta en lång historia kort om allt nytt osv så gör jag en liten punktlista.

  • Har slutat skolan, trivdes inte alls och mådde bara dåligt så jag beslutade mig för att hoppa av.
  • Håller på att skriva in mig på arbetsförmedlingen så blir jobb snart förhoppningsvis.
  • Blir inget med att dra utomlands och stanna där riktigt än, istället väntar jag tills efter sommaren då jag mår bättre än vad jag gör nu, plus att det inte blir för fort allt händer.
Är väl det viktigaste inom det nya o.0
har även piercat toppen av örat helt spontant för typ en vecka sen, haha.
och tatuering är på g väldigt snart ;]

Nej ni, nu måste jag fixa mig :D

Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0