Hej :]

Blev ingen grillning ute vid sommarstället igår.
Dom sa det skulle bli regn, det kom dock inte förr än idag men men ;]
Så pappa och jag var där ute och tittade till, sen drog vi till Gumsbacken och käkade korv, jag drog in på djuraffärn där också. Dom har världens sötaste gerbil där som jag vill ha så mycket xD Inte för att jag får :[
Har ju 3 st just nu ;] Apollo, Zeus & Hades ställer till mycket bus dag in och dag ut när dom inte sover haha.
Vi får se, jag kanske lyckas till slut...Brukar göra det inom gerbiler.
Hade ju 4 för ett tag sen, Afrodite gick bort för ett par månader sedan efter att ha levt i ca 6 år.

Men i varje fall...
Åkte till syrran senare på kvällen/eftermiddagen, där jag åt underbar god mat gjord av Peter :]
Fy fan va gott det var, börjar rinna i munnen när man tänker på det xD
Vi tittade på Rottatoulie och Perfect Creature.
Sen så skjustade dom hem mig, så var hemma runt 23.00 eller något.
Gick och la mig ganska tidigt för va så jäkla trött xD

Men nu ska jag fixa iordning lite lunch, blir nog pannkakor idag.
Hörs senare, ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0