Hejsan :]

image212Som ni märkte skrev jag inte så mycket igår, hade en dålig dag (depration suger). Var mest ute och gick hela dagen...bara gick och gick för att få tankarna på annat. Blev trött tidigt tack vare det så blev läggdags innan midnatt.

Sitter just nu och tittar på Hip Hip Hora som kom ifrån Lovefilm.se idag :] Så ska slänga den på posten så jag får en ny film...på måndag blir det med tanke på att det är torsdag idag o.0
Just fan, jag har ju tid hos optikern imorgon, kl 10.00 :O Lär bli nya glasögon med tanke på att jag garanterat vet att dom jag har är för svaga, min syn har försämrats yttligare med andra ord :[ Men ska bli skönt att slippa huvudvärken jag har i princip hela jäkla tiden !!

Vad händer mer idag då?
Ska ner på stan till senast 16.30 och efter lite shopping så ska jag till syrrans jobb, hon ska fylla i sin tatuering idag så jag ska med och snacka med honom som tatuerar. Visa bilder osv, snacka priser. Så kanske blir att jag äntligen får min efterlängtade tatuering snart :D Och ja, jag är säker. Jag har velat haft den sen jag var 14, 6 år med andra ord. Dock så blir det en draktribal istället för en skorpiontribal verkar det som just nu. Vill ha båda två lika mycket men var planerat att skorpiontribalen skulle komma först, men men. Jag vill ha min draktribal mer nu xD

Nu ska jag återgå och koncentrera mig på filmen :]
Skriver mer om vad jag och tatueraren kom fram till ikväll när jag kommer hem igen ^.^

Kommentarer
Postat av: Anonym

En annan blogg om harrypotter som jag hittade nyss

http://hpotter.blogg.se

2008-03-27 @ 13:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0