Holy crap ._.

image218Jag är så jäkla trött så det är läskigt !! :O
Klockan är inte ens 22.00 och jag sitter här vid datorn och praktiskt taget sover, haha.
Jag tog mer än 150 bilder idag under mässan, lol xD
Det var så många fina bilar+motorcycklar överallt så jag höll på att dö av fröjd :*
Underbar, underbar dag har det varit, har haft massa massa kul :]

Bilresan hem var en skrattmaskin, vi satt och muppade gärnet till Crazy Frog HAHA.
Fick lite filmat under det hehe, men jag lägger upp det imorgon med en del bilder.

Skulle vilja göra det nu men jag orkar verkligen inte, jag är helt slutkörd :/
Så jag ska faktiskt göra mig i ordning och sen sak jag...SOVA !! o.0
Första gången på typ en livstid jag lägger mig innan 22.00 xD

Men ni får ha en bra natt, ta det lugnt med supandet ;]
Glad Påsk på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0