Hos Syster-Yster.

Sitter hos syrran och väntar på maten, som jag faktiskt hjälpt till med.
Ett konstig sak som inte händer alls ofta...Kitten lagar mat...?
Min mat blir man antingen matförgiftad av eller så äter man den inte, anledningen till detta är för att den då helt enkelt inte går att tugga...pinsamt men sant haha.
Nej då, jag driver bara med er ;] Så dålig är jag inte på att laga mat xD
Men det är kul att driva med för sanningen är den att jag kan inte laga mat.

Anledning? Jag har inte intresse för det.

Som bortskämd ungdom som bor med föräldrar behöver man inte oroa sig om såna småsaker :]

Och när jag flyttar till min egna lya är det ju bara att skaffa micron, springa till föräldrarna när man vill ha hemmalagat...Om jag då inte bor i England...då blir det lite långt o.0


Men nu ska jag kela med Lillan tills maten är klar :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0