[HP Nyheter] Daniel Radcliffes rökande.

image194


Japp, ni läste rätt. Daniel Radcliffe "Harry Potter" röker, och röker mycket för att nyligen ha börjat. Han gör slut på minst ett 20 pack per dag under inspelningen av HBP. Hans vänner försöker få honom att sluta, eller i varje fall dra ner.
Jag som själv är rökare tycker till och med det är mycket, jag röker inte så mycket. Ett paket för mig räcker i 2-3 dagar och jag har rökt i över 9 år.
Producenterna av HP filmen har förbjudit Dan att röka i allmänheten. Tror dom verkligen det kan på verka filmen så negativt att dom förbjuder en 18-åring att röka "in public" ?!
Hoppas verkligen han slutar innan han blir för fast av skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0