[HP Nyheter] Dave Legeno/Fenrir Greyback

image195Dave Legeno som har fått äran att spela varulven Fenrir Greyback i HP filmerna hade en interjuv med Daily Star om att arbeta med Daniel Radcliffe. Tyvärr så har jag inte hittat artikeln än så jag kan läsa den så ni får nöja er med det lilla jag har än så länge efter mycket letande ;]

"Daniel will be taking his own 17 stone monster in this film - me."
är vad Dave sa om sin del/roll i HBP.
"He is a lovely guy but let's just say he will have his hands full when I get hold of him."
väldigt sant, haha. Jag menar killen är big jämfört mot lilla Dan haha och när han får på sig Fenrir Greyback utseende så ser han nog inte trevlig ut. Fenrir Greyback...när läser beskrivning i böckerna om hur han ser ut osv så ryser man i kroppen. Så pass skrämmande är den varulven ;D

Jag ser fram emot med spänning i kroppen, längtar så det gör ont.
Jag var livrädd att dom skulle utesluta Fenrir ifrån filmerna men lyckan är stor, han kommer vara med :] Och Dave passar utmärkt som en bra Fenrir, hoppas bara han kan spela lika skräckinjagande som han behöver för att ge Fenrir Greyback sin riktiga karaktär.

Jag återkommer med mer ifrån interjuven så fort jag har fått tassarna på den ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0