[HP Nyheter] Det som finns än så länge.

HBP Nyheter !!
Okej, istället för att sitta och spamma gärnet så bestämde jag mig för att göra ett inlägg med bilder, äldre nyheter osv.
Finns dock inte så mycket, filmen är inte beräknad förr än 21 November i år.
Kommer inte ta varenda lilla sak men sånt som är "viktigt" osv :)
Men here we go ;)
image179
Kan ju börja med och säga direkt att Daniel, Emma & Rupert kommer spela med i båda återstående filmer.
Var ju osäkert där ett tag med tanke på att dom skjuter iväg i åldern, men dom kommer vara kvar.
Tack och lov för det, kan inte tänka mig några andra som trion o.0

image180
Jessie Cave fick äran att spela karaktären Lavender Brown, vill inte säga vad hennes karaktär har för betydelse för er som inte läst boken men hon är...viktig inom ett område som dyker upp i tonåren haha ;)
Jag tycker hon är underbar söt, ser fram emot att se vad hon går för ^.^
Hon valdes av ca 7000 sökande ;]

image181
En annan som har blivit rollsatt i HBP är Hero Fiennes-Tiffin som ska spela Lord Voldemort/Tom Riddle när han är 11 år. Och ja, ni tror rätt med tanke på efternamnet...Det är Ralph Fiennes son som spelar hans yngre jag, ganska roligt tycker jag :) Hur ofta händer det i filmvärlden? Dock hittar jag ingen bra bild på honom ._.

image182
Ingen Fleur Delacour i HBP :( Japp, Clémence Poésy sa i februari att hon inte ska vara med i sjätte filmen.
Vilket suger ganska hårt med tanke på att det skulle betyda att en av mina favoritkaraktärer skulle komma med, äntligen få visa sig i filmerna. Jag blev besviken minst sagt ._.

image183
En annan filur som inte kommer att dyka upp i HBP är Jason Isaacs (Lucius Malfoy)
Han har sagt att han är besviken men hoppas på att får återkomma när det är dags för Deathly Hollows.
Det hoppas jag med kan jag säga er ;]

image184
En ny scen som ej finns med i boken ska komma med i HBP filmen.
Tänker ej säga vad den är om utifall det är folk där ute som vill bli överraskade :)
För er som vill veta klicka här.

image185
Det ryktas Dave Legeno ska spela den kända varulven Fenrir Greyback.
Dock bara ett rykte än så länge, även på imdb.
Jag tror han kan bli bra som Fenrir, med tanke på hans kroppbyggnad så är han perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0