[HP Nyheter] Ny HBP bild !!

image216
Japp, nyaste bilden ifrån HBP filmen som har premiär 21 November i år :]
Den är tagen ifrån en väldigt liten artikel om filmen och finns därför inte i bra kvalite än, så jag återkommer med den så fort en bra HQ bild finns ;]
Också ett tyvärr; Scan bilden på artikeln som finns uppe på Portus, funkar inte för mig. Den laddar typ en sjättedel så tar det stopp .__. Men vad jag har läst så stor det information om filmen, verkar som en liten preview i text för dom som inte har läst boken. Så jag återkommer med det också så fort jag hittat en fungerande bild att läsa på ;]
Men hoppas att er hunger har lagt sig lite i varje fall med bilden, hehe ^.^

Uppdatering !! (typ 2 sec efter, lol)
Lol, den funkar nu haha xD
Men istället för att skriva ner precis allt så länkar jag er till sidan där ni kan klicka upp bilden och läsa ;]
Den är på engelska.
Klicka här !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0