I'm ready :]

image224Sitter i min rockabilly frisyr, mörka sminkning och är redo för att åka :]
Lyssnar på Cry Baby soundtracket, hehe.
Älskar den filmen, ska nog se den när jag kommer hem o.0

Vi får se när syrran & Peter dyker upp för att hämta mig, dom sa runt 8.00 så kommer nog lite innan ^.^
Sen blir det byta bil med pappa, hämta upp Jimmy och sen bär det av mot Jönköping.
Det ska bli så jäkla kul !! :D
Fick 500 kr av pappa till mat osv igår också *fniss*

Nu byttes det till Sweeney Tood soundtracket, jaha (?) o.0

Vi får se när jag kommer hem, vet inte än.
Tror mässan har öppet till 18.00 idag :]
Så vi får se när som sagt ;]

Bjuder på en bild, på mig och min syster :]
Ni får ha en underbar dag !!
Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0