Jag hatar det.

image227Jag hatar det, väntat på att det värsta ska hända.
Zeus mår fortfarande dåligt och han verkar bli ännu sämre för varje timme som går :[
Jag hatar känslan att vara hjälplös, det finns inget att göra än att vänta.
Det är större chans att han inte klarar sig än att han klarar sig.

Hades tar hand om honom, tvättar honom och ligger vid hans sida.
Och Zeus flyttar sig efter Hades, ligger brevid, så fort Hades springer iväg en stund.
Det är gulligt att se, visst, men det är ju inte kul precis.
För en del kanske jag verkar löjlig, men mina djur är mina barn oavsett om det är en liten gerbil eller en fågel.
Dom får mig att känna mig älskad när det känns som att ingen bryr sig.
Plus att det inte är som det var med Afrodite och dom andra, dom dog av ålder.
Zeus är för sjutton bara 2 år ! Han ska springa runt och leka som Hades gör >.<

Nu ska jag gå och bädda ner mig framför tvn och deppa ihop ett tag, vet inte vilken film det blir men något blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0