Men !!

Blev inge ut och fota, precis när jag skulle ge mig iväg så började det stor snöa.
Snöflingor stora som handflator började ösa ner ._.
Ja ja,  that's life I guess...

Så istället så blev det ansiktmask och ett avslappnade bad :]
Läste klart min cosmopolitan också, hihi.
Så nu känner jag mig riktig ompysslad :D

Mamma kom hem med påskpresent o.0
Underbart skön bh med matchade trosor :*
Sen ett par nya...MJUKISBYXOR !!! :D
Jag älskar mjukisbyxor, så fort jag kommer hem så åker dom på haha.
Så nu har jag nya att nöta sönder, hehe.
Sköna som satan också ^.^

Vet ni vad jag sitter och lyssnar på?
Geri Halliwell.
HAHA, hittade gamla skivor här om dagen och nu sitter jag och lyssnar igenom dom :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0