Meow ^.^

Nu har jag och Wookie haft ansiktsmasker haha :D
Känns så otroligt skönt efter en bra peel off mask.
Provade H&Ms egna märke, var väldigt bra o.0
15 kr bara också, billigt och bra.
Ska dock prova en annan som är avslappning nästa gång :)

Vi tittade på The Mist, en film baserad på en novell av Stephen King.
Jag älskar Stephen Kings work !!
Den va...intressant o.0 Men var en del som fick mig näst intill tårar, HAHA.
Vill inte säga varför, förstör ganska stor del av mystiken i filmen ;)
Men det är en fobi jag har, stor fobi kan jag säga i varje fall.

Nu ska jag surfa lite, Wookie lägger sig nog snart för natten.
Han ska upp väldigt väldigt tidigt imorrn för ett möte, hans tåg går typ 6.40 ifrån Läggesta o.0
Thank god att jag inte behöver gå upp xD Jag lär sova hela dagen *fniss*

Vi får se om Amara kommer online senare, då blir det rollspel :*

Ha en bra kväll !!
Ciao !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0