[Om Mig] Drömmen som blev sann

image166År 2007, den femte maj så gick min allra största dröm i uppfyllelse, jag träffade min största idol sedan ca 14 år tillbaka, James Marsters. James Marsters är mest känd efter sin insats som karaktären spike i serierna Buffy the vampire Slayer och Angel. Han har även medverkat i ett band, Ghost of the Robot, men sjunger nu solo sedan en tid tillbaka. Jag upptäckte musiken först och blev väldgit förvånad när han en dag var på TV i superblondt hår som en vampyr i punk still haha ;] Med brittiskt accent dessutom! (han är inte engelsman IRL, nej.)

Jag drog mig till England, till mässan Collectormania 11 som var i Milton Keynes, där jag fick ha en foto session med honom, kommer ihåg hur jag praktiskt taget slutade att andas när jag såg honom helt plötsligt medan jag stod i kön, haha. Men hur jag höll på att dö när jag och tjejerna jag snackade med upptäckte att han faktiskt flörtade med mig xD
Jag gjorde dock inget tillbaka, visst log jag tillbaka så där lite sött och generande, men asså...dude, även om man säger "Skulle min idol flörta med mig skulle jag flörta tbx direkt!!" så gör man inte det när det helt plötsligt mot alla odds faktiskt händer. Man får fjärilar i magen och dör lite istället, hahaha.
image167Alla fick skaka hand, jag fick en kram och puss...
Också en sak, upptäckte när jag kom längre fram i kön att alla gick in, skakade hand, kortet knäpptes och så var det ut igen. MEN, inte för mig, lol.
Kom fram och var först i kön helt plötsligt, tjejen innan mig går ut och jag går in. Vad händer? Han öppnar sin famn och ger mig en stor och underbar kram, tror jag dog en stund då o.0 För det är lite dimmigt hahaha.
Ett kort knäpptes medans vi pratade, vi babbla och vi babblade på. 10 min senare så harklade sig en i personalen i och med att över 200 andra väntade på sin tur och dom hade bara en viss tid innan nästa kändis skulle in och ha foto session med andra...jag fick en till kram.
Så jag tog min chans och sa vad jag alltid velat säga "Thank you." sa jag lite lågt och jag kände hur han log "For what?" sa han lika lågt "Saving my life." sa jag och log lite. Då drog han sig tillbaka och jag såg att han faktiskt log "You're welcome, sweetheart." sa han bara och gav mig en lätt puss innan jag var tvungen att gå.
Vi pratade om allt mellan himmel och gjord, bland annat om vart jag kom ifrån...han diggade min rosa slinga väldigt mycket också haha xD
Bästa dagen i mitt liv, bästa 10 min i mitt liv, bästa kramen och pussen i mitt liv, bästa minnet.
Det bästa kortet av fotosessionen ^.^
image165

Varför skrev jag detta inlägg, och just i denna kategori?
Det är inte för att göra folk avundsjuka, absolut inte.
Det har mer att göra med att det var en stor vändning i mitt liv.
När jag säger att det är den lyckligaste dagen någonsin, så menar jag allvar.
Hans musik och agerande räddade mitt liv, gör det än vi många tillfällen.
Nu vet han det, han är glad över det och jag har uppfyllt min största dröm.
Jag skrev det med andra ord för att dom 10 min, den dagen, betyder världen för mig.
image168

Kommentarer
Postat av: ACO

Coolt!

läste på en annan sida om att du har hög ämnesomsättning. Hur fick du reda på det? hur gör du för att hålla vikten???? behöver lite tips :)

Fin blogg! häftiga bilder!

2008-03-19 @ 00:49:44
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: Maja

Aawww, men vad gullig han verkar vara! Vad roligt att du fick träffa honom. Men jag tycker han är snyggast i blonderat hår, som Spike.

2008-03-20 @ 18:46:31
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0