Orolig :(

Kom hem för en stund sen, men inte till en kul upptäckt :(
Zeus är jättehänging, och då menar jag sunkigt hängig .__. Han mår inte alls bra min lilla ängel.
Hoppas fan att han blir bättre, han är bara ca 2 år så är en ung liten gerbil. (alla mina har blivit 6 år)
Plus om han går bort så blir det ett problem...Hades som han bor med kommer ju bli deppad >.<
Han har haft sällskap hela livet av Zeus så är van vid sällskap, att helt plötsligt inte ha någon kommer få honom att garanterat bli hängig.
Nu sitter jag och förväntar mig det värsta igen...men är det inte alltid så?
Han måste bli bra, måste måste måste !!
Hoppas verkligen det, håller tummarna <3

Hades och Zeus ^.^ <3
image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0