Så där...

...nu har jag kollat in nya bdb layouten haha.
Va inget fancy precis o.0 Men är lite roligt att även dom börjar bli "moderna" eller hur man kan uttrycka det hehe ;]
Inte så mycket skillnad, bara utseendet.

Det blev kycklingwok idag med för mig, mumma serru :D
Vi tittade på Halloween Unrated, nya versionen av första Halloween filmen.
Den var jäkligt bra faktiskt, blev förvånad o.0
Och något jag aldrig förstår mig på när man ser Michael Myers i action är
hur kan någon vettig människa tycka han är en av de ointelligenta film mördarna? xD
Han är skarp, påhittig och jäkligt smart ska jag säga er när han är motiverad, eller vad man kan kalla det <.<
Okej, inte så smart att massmörda människor hit och dit MEN han är intelligent smart !
Det är min åsikt i varje fall :]

Men min favorit bland de oldie goldies så där är nog alltid Freddy Krueger.
Freddy är störtskön !! :*

Nu ska jag surfa lite, ses senare :]
Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0