*skriker*

image213Har vart hemma ett tag, slängde på Bleach direkt när jag kom hem haha xD
Och dom slutade så jäkla spännande som alltid !! >.< Men jag har väntat på den här fighten i typ 20 avsnitt xD
Och nu sänds inte nästa förr än 9:de april :/ Så blir en lång väntan .__. Fan dom om dom slänger in fillers haha.
Jag slänger upp en recension senare ikväll :]

Lockade till mig lite nere på stan, fick lite av mamma med andra ord hehe.
En tunika, svarta overknee strumpor, en "keps" och Empire :] (Empire är en film tidining ifrån England).
Jag slänger upp lite bilder på det senare :D

Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu o.0 Känner för att göra lite Bleach relaterat i photoshop dock :*

Kommentarer
Postat av: Maja

Har du träffat James Marsters IRL! i så fall är jag sjukt avundsjuk. Jag tycker också att han är snygg! Spike är helt klart min favoritkaraktär i Buffy.

2008-03-20 @ 16:27:48
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0