Sweeney Todd & Gottis.

image240Japp, exakt vad det är dags för. Titta på Sweeney Todd medans jag proppar i mig godis & dricker cola :]
Fick i Zeus mer att äta för en stund sen men fick då en illa upptäckt :/ Han har vätska i lungorna :[
Efter många års arbetande på katthem och alla veterinärbesök så har jag lärt mig hur det låter när djur har vätska i lungorna. Så tro mig när jag säger, jag är säker på det. Tyvärr så finns det inget att göra förutom att göra det bekvämt för honom ._. Hjälpa honom att äta och att få vätska i sig, få honom att känna sig trygg och lugn, tills det är dags för honom att somna in. Stackars Zeus och stackars Hades :[ Hades kommer bli alldeles ensam när Zeus till slut somnar in för sista gången...Kanske blir att skaffa en ny kompis åt honom, bara det att jag inte vet hur det kommer gå.
Vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag ta in Zeus & Hades hit in, eftersom Zeus vägrar lägga sig till ro när jag inte är i närheten av buren.
Han bara virrar omkring så gott han kan i försök om att hitta mig. Det smärtar att se, dom blir så när slutet är nära :[
Varför? Jo så här är det...Alla mina gerbiler jag har haft har jag fått när dom är väldigt unga. Jag har dom ute varje dag, kelar med dom, pussas med dom. Dom blir så fästa vid en så det är läskigt, dom lyssnar till sina namn och tigger som en katt/hund när det är kvällsmat. Det är ingen korkad hamster vi snackar om här. Gerbiler är väldigt smarta ;]

Kommentarer
Postat av: joel

folk suger på stortån för att vara sexig? vafalls?! den använder man ju till att peta i diverse hundlortar man hittar på stan ju ;)

och stackars "gerbil" btw.. vad är en gerbil?

2008-03-23 @ 23:56:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0