Tillbaka :]

image229En liten stund i varje fall.
Det blev The Fast and The Furious efter maten, älskar dom filmerna hehe ^.^
Linus ringde mitt i allt så vi snackade ett tag, medans jag tittade vidare.
Satt och pratade gamla minnen ifrån the good old days så att säga, lol.
Ja, jag var i mycket skit på den tiden (trots att det inte märktes) men delar av det saknar jag.
Majoriteten av det jag saknar är Linus och dom andra i gänget, var som en andra familj.
Så det är kul att sitta i telefon med honom och prata om den tiden, det slutar alltid med att man skrattar.
För er som inte redan vet det, Manne var Linus storebror så på så sätt så träffades vi. Vi har alltid stått
varandra nära mer eller mindre men sedan Manne gick bort så har vi kommit varandra närmare och närmare.
Vi hjälpte varandra genom det jobbiga efter Mannes bortgång så att säga, jag älskar honom väldigt mycket.

Efter vi hade lagt på och filmen var slut så tittade jag till Zeus, fortfarande ingen ändring.
Fick honom att äta däremot, vilket är bra. Han fick sallad för det är i princip det enda han äter just nu.
Den vanliga maten är för jobbig för honom att tugga, sallad osv är lätttuggat så det smaskar han i sig
i en långsam takt, men huvudsaken är att han får i sig något med tanke på att hans vikt har börjat rasat.
Ska försöka få i honom mer innan nästa film sätts på.

Ifrån Linus och mitt samtal.
Linus: Älskling...
Jag: Ja?
Linus: Vet du en sak?
Jag: Jag vet många saker faktiskt.
Linus: Det gör jag med faktiskt.
Jag: Vad var det för något nu då?
Linus: Jag älskar dig.
Jag: Aww, söt du är.
Linus: Va fan?!
Jag: Vadå? o.0
Linus: Du ska ju säga något annat än sånt ju, nu är jag lite ledsen här.
Jag: Jag älskar dig också, dummer!
Linus: Aww, du är sötare :D
Jag: *asg*

Klassiskt under våra samtal, "Jag älskar dig" kommer alltid mitt i och inte i slutet när vi säger hej då haha xD
Och nej, han är inte min pojkvän !! lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0