Tjoo

Precis käkat, blev tacos till middag. Älskar tacos, är så satans gott ju xD
Vi håller på att titta på The Golden Compass, älskar den filmen :D
Blir lite att dricka sen, får se hur onyktert det blir haha o.0
Jag vill basta men vet inte om det går med mitt piercade öra som krånglar :/
Tog det för över 2 veckor sen, började vätska sig som ett as igår .__.
Men det är inte svullet eller något, det ser bra ut o.o
Och nej, jag har inte slarvat med tvättningen ! Inte min första piercing haha.
Vi får se, mamma sa att det inte borde vara någon fara så länge jag tvättar noga innan och efter.
Nej ni, nu ska vi se klart filmen :]
Kommer tillbaka senare med HP nyheter ;]

Just det !! Höll på garva ihjäl mig förut efter vi hade vart på Coop och handlat, Wookie köpte cigg åt mig i och med att han också handlade. Han fick visa leg HAHA, han blir liksom 30 i år xD Han ser absolut inte ut att vara under 18 ju lol.
Snacka om att kassöskarn skämdes när hon titta på leget xD

Men nu måste jag dra, innan han lyfter bort mig o.0
Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0