Va fan...?

Okej, jag är inte mamma och jag har inte småsyskon...
Men jag vet fan att en 3 årig unge borde vara i sängen och inte ute och leka nu!! o.0
Ja...det springer en 3 åring och leker (mamma är med) nedanför här.
Typiskt Brandkärr ._.
Jag ska då aldrig låta min unge springa ute och leka vid den här tiden, inte förr än saken har åldern inne !!
Saken...kanske inte borde bli mamma o.o haha

Nej då, jag älskar alla barn...låt mig formulera om det där...Jag älskar bara dom barn som har mina närmaste vänner som föräldrar. Så där, lät bättre och mer som mig xD Kommer självklart älska mina egna, duh !
Så har du en unge, visst kan jag tycka hon/han är söt men behöver inte gilla/avguda/awww/älska barnet o.0
Eller hur? :]

Men back to the point...

Jag fattar inte hur en del blir föräldrar när det är uppenbart att dom inte vet vad dom håller på med.
Som 3 åringen nedanför...som just nu har slagit sig på grund av halkan...ska ligga och sova och inte vara ute med mamma och leka. Okej, hon kanske jobbade sent och ville leka med sitt barn men ändå !
börjar komma på sidospår igen...

Nej ni, jag ska ta och poppa lite popcorn, öppna colan och chipspåsen för att se på Material Girls :]
Kommer ändå bara spåra ur ifrån ämnet haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0